My Blog List

Wednesday 19 October 2016

Apakah kelebihan Tritan dalam Biolife Borneo Botol moorlife-Moorlife malaysia catalog 2016

Keistimewaan botol air biolife borneo dari jenama MOORLIFE !. Hari ni akak nk berkongsi sikit lah pasal product biolife borneo ni.. ye la kan asyik pakai je tp hangpa semua tak tahu apa kelebihan nya..��.. ramai yang tanya saya psl product Moorlife ni. So sy explain serba sedikit disini ya.! Moorlife adalah brands baru yang masuk di Malaysia, Moorlife berasal dari Surabaya Indonesia, kt sana moorlife dah hampi masuk tahun yg ke 4,.Insyallah bulan Oct atau Nov akan launch. Pada mulanya saya sendiri bertnya apa moorlife tu, tapi setelah saya lihat, pegang dan raba saya terus katuh cinta, kerana product dia lbh tebal dan tahan lasak. Botol air nya di perbuat drpd sejenis bahan yg di panggil TRITAN. TRITAN ni bahan mentah plastik yg paling bagus dan selamat digunakan oleh manusia..tahan pecah..suhu air boleh tahan smpi 100° tau. Product moorlife menggunakan bahan perwarna yg di panggil "Masterbatch"(pewarna) yg digunakan adalah drpd warna buahan dan sayuran.Mmg selamat dr segala bahan kimia. Bpa free,lifetime warranty...less utk members 30%.Segala produk dia semua dlm kotak.so sgt senang nk pos atau nk buat hamper. So jikalau u olls suka nk join kami di Moorlife family.Boleh terus pm/whatsaapp/ call saya 011-36383205 agent moorlife anda

No comments:

Post a Comment